onsdag 25 mars 2009

Varsel..

Fy vad otäckt det är nu.. Alec fick veta idag att hela företaget är varslade.. jobbigt! Sen vet man ju inte hur det blir, det kan ju hända ingenting och att saker och ting hinner stabilisera sig innan de har börjat skicka hem folk. samtidigt som det kan hända att de får gå väldigt snart...

Själv känner jag mig ganska säker, VVS-branschen rullar på.. saker går ju alltid sönder.. så är det bara.. rörmokarna har jobb.. kanske inte lika mycket som förut.. men ändå jobb... och så länge de finns och jobbar så behövs ju jag.. så är det...

Alec har eventuellt ett annat jobb på gång.. inget fast,.. inhyrd bara.. men alltid något.... med det jobbet blir det en hel del resande.. mest bara resande som det låter.. tyskland och en massa andra ställen.. men det är ju bara att ta det som erbjuds i dagsläget.. uscha!

Jaa.. kom hem från sjukan för en stund sen.. är trött... ovanligt va? Ska lägga mig på soffan och fortsätta med boken.. har börjat läsa "flickan som lekte med elden" verkar riktigt bra.. är väl halvvägs in i boken nu tror jag.. å spännande är det... :)

Sååå.. soffan väntar..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar