torsdag 19 mars 2009

En liten värld.

Jaa, sitter på jobbet som vanligt.. ingen konstigt alls.. ska sätta fart med lortjobbet snart.. alldeles snart..

Hade en kille från Purus här nyss... Han var från Hudik..jag känner EN person i Hudiksvall.. och det visade sig att de hade bott grannar.. Tjabos uppfödare.. haha.. fräääänt..

Jaaoo.. annars då.. Jag har köpt salt idag.. eftersom att det antagligen kommer folk på söndag.. Vill ju inte ha några olyckor hemma.. såå.. idag ska jag salta när jag kommer hem..

Ja. sen då.. träna.... Träna och salta.. vilken äventyrlig kväll... fantastiskt..

Det är ju som lite trist när man ska jobba såna här dagar.. samma sak varje dag och till helgen är jag så trött att jag mest bara är hemma och tar det lugnt och har det bra..

Längtar till sommaren för övrigt... Påskliljorna är på väg upp nu.. såg små skott i morse..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar