måndag 9 mars 2009

Pers igen!

Vart såå trött efter att jag ätit middag idag, visste inte hur jag skulle lyckas ta mig ork att åka ner till gymet.. Marklyft på schemat ju.. roligt!! Jaa, vilade lite efter maten och sen for jag ner.. tänkte köra bara mark.. ge allt jag har på en övning.. Men marken gick såå bra!! Persade igen, nu med bara 2.5 kg, men det är alltid något! Ont gjorde det, men inte för att kroppen gick sönder utan för att jag slog i en grej på väg ner så stången fick en sving rakt in i mitt smalben.. så typiskt! klantgrej bara.. men upp kom den ändå.. och eftersom det gick så bra med marken vart jag ju så klart taggad på ett riktigt svettpass.. och så blev det..

Biceps och baksida axlar fick sig en åktur.. härligt!

Nu ska jag väl ta och äta någon igen, sen funderar jag på att gå och lägga mig vid halv nio.. vill fortsätta med boken, riktigt bra ju!

Går i perioder det där med läsning.. ett tag läser jag på som tusan, plöjer igenom böckerna.. sen kan det gå ett år till nästa period kommer.. Nu har jag tre böcker till som står i hyllan och väntar på sin tur.. alla är böcker som man numera kan se på film.. men jag har inte sett dem.. såå.. böcker får det bli.. :)

Ja men vad fint jag tuggar.. dags att knipa igen kanske..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar