söndag 8 mars 2009

Systemkamera?

Har länge velat köpa mig en systemkamera..sååå, idag har jag suttit och tittat lite, vet inte riktigt vad det är jag ska ha, men det blir någon enkel modell.. dumt att köpa någon värsting å sen inte veta hur den fungerar för att den är för avancerad...

Funderar på en Nikon D60.. någon som har en sån?

En sån där.. verkar ju helt okej.. prisvärd.. kanske, vad vet jag.. haha.. en sån lagom systemkamera.. mjaa.. får la se..

Annars då, kom precis hem från gymet. eller, garaget kanske jag ska säga.. ett riktigt bra bänkpass blev det idag.. å lurad blev jag med.. som om jag inte skulle märka att det var fem kilo mer på stången än vad jag skulle ha från början.. jaja.. det gick ju iallafall.. :) Nej men, det känns grymt bra nu! Kroppen är fortfarande hel, som vanligt då.. brukar ju väldigt sällan vara skadad, det är ju fötterna då som brukar krångla.. men det gör ju inget att foten är trasig när man ska bänka.. ;)

Nu ska jag snabba mig på och hoppa in i duschen, sen fixa tvätten och efter det åker vi till Jäderfors och grattar Farfar!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar