onsdag 18 mars 2009

Geschluuttt!

Så var jag hemma efter en halv dags arbete och en halv dag på sjukan..

Nu står våren vid tröskeln och det ska bli roligt att se om det blir någon skillnad.. hade ett långt samtal med min läkare på lung idag.. det är en del mediciner som ska ändra, några ska bort och andra ska till.. får la se då.. Det visade sig ju att den läkaren som beslutade att jag skulle få börja med vaccinet dog bara några veckor efter att jag var där.. och han hade ju planer för hur jag skulle göra i vår.. men de planerna följde med honom i graven.. typiskt... men det ordnar sig väl..

Har även hunnit med att fixa Alec födelsedagspresent idag.. hoppas han gillart.. :)

Annars då.. Krigar mot CSN.. sabla nötter! Jag blir bara så trött.. verkligen.. vilket jäkla system.. idioti.. helt sanslöst.. men det här ska inte bara få komma förbi.. ska avvakta och se vad som händer.. i några veckor iallafall.. Sånt här tär på krafterna.. skitjobbigt ju.. speciellt när man inte har något med dem att göra nå mera.. jag har ju min egna inkomst nu.. aaaajaaa...

Ska vattna lite blommor nu sen blir det soffan och en bok resten av dagen.. som vanligt en slapp dag.. som alla dagar efter sjukan..

Tomtugg vare här..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar