söndag 15 mars 2009

Virrpanna..

Vad ser jag när jag går in här då, jag har visst hållt mig undan från datorn idag.. duktigt av mig.. kanske..

Egentligen har jag en del datajobb att ta itu med, men när det blir helg så blir jag så överlycklig för att jag bara kan få slappa och bara ligga och ha det bra.. sova länge (hrrm, mjo, iallafall till 07.00 igår, ända till 07.30 idag) och bara skrota omkring hela dagarna..  Jaa..

Idag har jag gjort... hmm.. jag vaknade tidigt.. gjorde ingenting alls förutom lite tvätt fram till elva.. sen for jag iväg och handlade mat på Maxi i Sandviken.. kom hem.. tvättade lite till.. låter som att jag har tvättat konstant hela helgen, men det är ju så att jag är lite slö och tar en sak i taget, det får ta den tid det tar helt enkelt.. .. Joo, sen la jag mig i ryggläge under en filt i soffan och läste ut boken.. Fantastiskt.. det var en sväng där på slutet som gärna kunde vara bortklippt, bara en massa tok, men en helt klart läsvärd bok.. fantastiskt bra faktiskt...

På tal om böcker så tror jag bestämt att jag ska börja på nästa redan i kväll.. det är avslappnande att läsa.. skönt! :)

Mjaaoo.. sen då.. sen lagade jag mat och därefter har jag tränat... Helt enkelt en mycket trevlig söndag.. mycket bra!

Måndag imorgon.. känns inte ens en gnutta roligt. inte ett dugg.... inte minsta lilla roligt på något sätt.. alls... NEJ!

Nu ska jag göra ren Tjabos bur och sen är det sängdags..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar