måndag 4 april 2011

Akut tandläkarbesök

Nej men huu vilken måndag det blev.. Jag har haft ont i truten i några dagar, och i morse gjorde det riktigt riktigt ont.. Nästan så det kom en skvätt tårar, så ont gjorde det..
Åkte till jobbet och när jag kom in i Sandviken viftade polisen in mig för körkorts och nykterhetskontroll.. Det är första gången sen jag köpte Seaten 2007.. Innan det blev jag stoppad mest överallt i tid och otid..
Hur som, det vart en trevlig dag på jobbet.. Lunchen gick väl sisådär, kunde inte öppna mun tillräckligt för att få in maten.. Så då ringde jag till tandläkaren, fick tid strax efter tre.. De borrade på min nya lilla tand.. Vass som en valptand, den hade skavt sönder mig.. dumma dumma vassa tand!

Jag blir lite retad för det där.. Mobbing på arbetsplatsen så att säga, just för att jag får tänder.. Min kollega skrattade högt när jag sa att jag skulle in till tandläkaren för att min nya tand gör ont.. Han sa till den han pratade med i telefon att "Liiiiisa får sina mjöölktänder och hon har ooont.. hahaha" Sablar vad liten jag har känt mig idag..

Som plåster på såren fick jag iallafall mitt efterlängtade paket idag, min kameraryggsäck,  ooh vad glad jag blir och ooooh vad den var bra!!

Nu ska jag plocka den full med kameragrejer innan det är dags att byta om och bege sig ut på måndagspromenaden med mamma..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar