fredag 1 april 2011

Nakenbad

06.40 ringde min telefon i morse, "Aah just ja, du är ju ledig idag" så pappa när jag svarade... Mmm, jag är ju det.. Hade ändå tänkt gå upp klockan sju..

Sen dess har jag inte gjort ett skvatt, pusslat ihop en ny blogg till "Hoforsrutorna".. Här är HOFORSRUTORNA..

Satt just och åt mat och läste tidningen.. Föreningen Nakenkultur har velat göra naturistbad i Årsunda, Årsundaborna har protesterat och därför skulle nu Parkbadet i Sandviken bli landets nya centrum för naturister..
I tidningen står det att det blir en ny utbyggnad mot stadsparken.. Då kan de Sandvikenbor som tycker det känns ovant med nakenbadare i lugn och ro studera och fotografera naturisterna genom fönstret..
Det är så mycket som står i tidningen som för mig känns helt urflippat och detta kändes inte mer urflippat än mycket annat politikerna i Sandviken gör..
Det som till slut fick mig att reagera var detta "Parkbadets personal fick i veckan information om upplägget och så även kravet på att anställda i fortsättningen måste arbeta utan kläder på kroppen. Några var tveksamma utifrån arbetsmiljöaspekten. Men när representanter för arbetsgivaren klargjorde att det införs ett särskilt nakentillägg var samtliga med på noterna"

Det är ju första april idag..

Nu ska jag montera min födelsedagspresent..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar