lördag 23 april 2011

Gräs

En alldeles ypperligt trevlig dag!! Jag har varit ute och slitit i trädgården mest hela dagen, har fortsatt med mitt krattande.. Nu är jag äntligen färdig, gräset är sått!! I morgon ska jag börja med nästa projekt, att måla fönster. Jag skulle ha gjort det klart förra sommaren men av någon anledning så fick jag aldrig tid över till det.. Förra sommaren gick åt att flyga och gräva upp hela tomten.. Men nu ska jag iallafall måla.. :)

Penseln är redo och färgburkarna är upplockade från matkällaren..

Aja, hur som, krattat, sått gräs och tränat.. Ja så har jag varit till jobbet idag igen.. Jag var där igår med för bror min behövde lite grejer.. Det är ju lite typiskt att åka in de dagar jag är ledig, det är väl så att det är de dagarna man är ledig som man behöver grejer.. Idag saknade jag en 12mm borr.. Jag ringde runt och frågade om någon annan hade, men 12 mm borrar med hiltifäste är tydligen ingenting folk har.. Jag har en nu..

På måndag kör vi nästa etapp på Gästrikeleden, från Stenshyttan till Kratte-Masugn.

Glad påsk allesammans!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar