onsdag 27 april 2011

Även denna dag...

.. Började med en stund i Solidworks innan jag for till jobbet.. Gör iordning bror Martins logga för tryck.. 



En arbetsdag i vanlig ordning och därefter ett benpass på gymmet. Det finns en muskelgrupp jag förträngt i flera år, det är vaderna, jag ogillar starkt att träna vader, eller har gjort, jag har som intalat mig själv att jag hatar vadträning.. Förra veckan körde jag första vadpasset på över två år.. Idag gjorde jag det igen, idag kändes det ordentligt! Nu ska jag hålla i det här.. :) 

Har suttit hela kvällen och räknat på material, betalt räkningar och räknat på hur mycket pengar det kommer att kosta med husrenovering kommande veckor.. Det är en del att göra även i år.. Hängrännorna har rostat sönder och vi blir tvungen att byta ut.. Det ska vi göra i helgen.. Så snart det är klart börjar bygget av garageporten. Mer om det sen, nu ska jag varva ner en stund.. 

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar