lördag 16 april 2011

I trädgårdslandet..

Ooohh vilken skön dag vi fick idag!
Förmiddagen spenderades med räfsa och spade i trädgården, förberedelsen för att så gräs, jag kom inte så långt, det är mycket sten och rötter som ska bort.. Men någonstans ska man ju börja..
For till Jäderfors och balanserade med min skärm vid lunchtid, sen bjöds det på mat..
Fick med mig blommor hem, ska bli spännande att se vad det var för något, liljor av någon slag.. Liljor och andra små lökar..
Kom hem och planterade ut det i landet. Så när jag ändå var jordig om fingrarna passade jag på att städa där, bort med alla löv och barr.. Tjabo satt i solen och mös..
Det är fantastiskt att bara dona i trädgården, solen som skiner och växter som växer och sen kom ju så klart ekorren och sprang förbi.. Aaah så gulligt..
En tupplur på det och sen iväg till gymmet, ett bra rygg och bicepspass blev det..


Här är lite bilder från trädgårdslandet..








Nu är det sovdags, tidig promenad i morgon.. 

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar