lördag 2 april 2011

Kommentarer

Jag har en oerhört skön lördag! Jag bara går omkring och drar benen efter mig.. Har varit in till Valbo en sväng och införskaffat lite träningskläder.. Det är kanske det svåraste att köpa, har massor men använder väldigt få, det ska känns bra på gymmet.. :)

Satt mig vid datorn nu och tittade på objektivpriser i Kina, svärfar åker dit snart och funderade på att skicka med honom en inköpslista, dock ser det inte ut att vara värt att köpa från Kina.. Läste lite i forumet på min favoritsida Fotosidan. Hade varit inloggad en bra stund och såg just att jag fått tre nya kommentarer, jag blir såå glad när folk kommenterar mina bilder, jag vill ha kritik! Jag vill veta hur andra ser det.. Jag har bara ett tiotal bilder upplagda på fotosidan och det är inte ofta jag får några kommentarer, så jag blev riktigt överraskad över tre stycken idag, eller, tre stycken samma timme.. Roligt!

Den här bilden är det som fått mest kommentarer..

Nu ska jag iväg till gymmet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar