tisdag 19 april 2011

IFK Dannemora/Österby

En bra dag idag! Massor att göra och mycket blev gjort..
På lunchen idag var jag till favoriten Bernö.. Handlade en hög med Penseér och två kilo gräsfrön.. "Solbacka", sådde ju lite förra året, vet inte riktigt än hur tätt det blev, ett långsamväxande gräs som tål torr skogstomt.. Det låter ju toppen..
Efter jobbet for jag hem och bytte om, iväg till återvinningen med en full släpvagn med skrot.. Hem igen, bytte bil och iväg till gymmet, ett skapligt marklyftspass blev det, inte strålande, men det var bra.. Hem till farmor och farfar, hem och hämtade lite grejer och ner till mor och far.. Så hem igen..

Morgondagen är dubbelbokad för min del.. Det är dags för vaccin igen, samma dag som Tjabo ska till veterinären.. Såå, först jobba och sen till Gävle för vaccin, halv fyra ska jag vara i Falun.. Lite dåligt planerat av mig, men det får gå ändå. Fick höra idag att det är overallprovning med klubben också i morgon, var tvungen att tacka nej, hoppas på att storleken passar ändå.. Det blir för mycket att åka 30 mil till efter att jag varit i Falun..

Vilken fnattig dag, det är tur det är kortvecka.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar