fredag 8 april 2011

Jag roar mig..

Den där sabla lilla tanden ställde till det mer än jag trodde var möjligt! I snart en vecka har den varit dum, i fem dagar har jag varit sjuk pga den.

Jag har inte tuggat sen i förrgår..
Så länge jag är tyst och inte rör på käken så går det här ganska bra.. Jag hoppas det ska vara helt bra till på söndag, på måndag ska jag på utbildning i Kallhäll, därför är jag helt frisk till på måndag, så är det bara..

Jag fortsätter roa mig idag som jag gjorde igår. Jag tittar på skärmflygsfilmer på Youtube, jag tittar på bilder på fotosidan.se, jag läser bloggar, läser nyheter, tittar på tv och dricker yoghurt..

Många människor shoppar på nätet, det gjorde jag igår också, jag beställde förstoringar på några bilder jag tagit.. Dessutom provade jag att beställa dammsugspåsar på nätet, så smidigt!


Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar