torsdag 14 april 2011

Lite magi..

Toppen toppen, det här är en bra vecka!
Efter jobbet for jag lite motvilligt till gymmet.. Det är trögt att komma igång och när det är trögt är det inte roligt.. Men vetskapen om att det blir jätteroligt när jag väl är igång sätter igång motivationen till att köra de här första tröga passen ändå. Idag blev det bröst..

Det börjar märkas att pollena har kommit igång.. Lite smått..

Tog med Tjabo ut i solen nyss, han fick lapa sol medan jag donade i trädgårdslandet, det är häftigt det där.. Förra våren var det några enstaka perenner jag hade fått i jorden innan vintern.. I somras blev det fler perenner och just nu är landet gult av blommande påskliljor. Det här magiskt! Så fint att se att det jag la en massa tid på förra året ger resultat! Det ska bli spännande att se vad som kommer upp ur jorden om några veckor. Undrar just hur många år det kommer att ta innan jag är nöjd, då jorden är täckt och det blommar hela sommaren..

Nu gör jag kväller...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar