tisdag 5 april 2011

Många tårar idag

Måndagen visade sig inte vara den värsta dagen denna vecka iallafall..
Ingenting kan väl vara så retsamt som att ha ont i munnen, det skulle i så fall vara att ha ont i ögat..
Jag har väldigt ont i munnen idag, käken är låst och jag har endast fått i mig flytande föda..

Fick en tid hos tandläkaren idag igen, en kvällstid.. Efter jobbet sprang jag in på ICA och köpte flytande "mat". Proteindrinkar blir tråkigt morgon, middag och kväll och alla mellanmål där emellan..
Köpte även några bananer och då jag inte ätit annat än en proteindrink till lunch tog jag en banan på väg hem, Då började tårarna rinna, om det var för att det gjorde ont att gapa eller om det var frustrationen över att jag inte kunna gapa så jag fick i mig bananen vet jag inte.. Men för bövelen vad ledsamt att inte ens få i sig en banan..

Väl hemma somnade jag på soffan, när jag vaknade en timme senare sprutade tårarna.. ontontont!!!

Iväg till tandläkaren, precis hur bra som helst! Underbar personal på tandläkaren i Hofors/Storvik.. Hon sneglade in i truten på mig, konstaterade att det inte skulle gå att röntga och sen fick jag bedövning, värktabletter och antibiotika..

Dumma vassa tänder som bara förstör!

Hoppas på förbättring till i morgon..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar