fredag 1 april 2011

Tre bilder..

Jösses vilket glädjerus jag fick efter kvällens träning, det blev ett armpass, det gick strålande bra! Det blir färre och färre övningar jag måste hoppa över pga bristningen i triceps..

Jag har ju som sagt varit ledig idag och ärligt talat vet jag inte vart dagen tog vägen, jag som klev upp så tidigt.. Monterade ihop ett planteringsbord jag fick när jag fyllde år, helt perfekt att ha när man planterar blommor och donar, kanter runt om så man slipper jord på golvet, det är små fack och hyllplan och ja, ja den är bara helt perfekt! Mina små frön jag sådde för några veckor sen behövde mer plats åt fötterna nu, jag har planterat om alla, det tog tid, det tog tre timmar för att vara exakt.. Jag har försått mig...

Jag har sovit middag idag, det är precis hur skönt som helst.. Problemet är att vakna i rätt tid och inte ligga kvar och dra sig, det brukar resultera i att tröttheten bara blir värre..

Varför säger vi svenskar "Prosit" när någon nyser? Prosit är Latin, det verkar bara vara vi svenskar som använder det latinska namnet.. På svenska heter det "Gud signe".. Här kan du läsa om nysningar..

Träning ja.. Sen har jag fotat blommor.. Så här blev det...



Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar