lördag 9 april 2011

Jag vill tugga!

Jag får fnatt, på riktigt!! Jag har inte tuggat på någonting på flera dagar nu! Inte den i onsdags... Inte ens lite.. Jag är såå sugen på popcorn, ja och på mat med tuggmotstånd i.. Drickyoghurt, proteindrinkar och linssoppa, kaffe och vatten.. Det är det och det enda jag livnärt mig på de senaste dagarna..

Det finns en fördel dock, jag vet inte om det beror på yoghurtdieten eller om det är för att värktabletterna sätter fart på magen som jag gått ner ett par kg och jag är nu för första gången nere i min viktklass.. 72kg i morse..

Idag har jag INTE legat i soffan, jag har stått utomhus nere hos mor och far, hjälpt pappa med inredningen till bilen.. Snickrat hyllor alltså.. fast jag har inte snickrat, jag har hållt i och mätt med tumstocken. Det blev riktigt bra..

På måndag ska jag äta mat igen, då blir det hotellmat, hotellfrukost och jag ska tugga, å tugga å tugga..

Min mun är faktiskt ganska bra nu, jag kan gapa och det gör inte så ont.. Nu är jag bara förkyld, baskiluskerna har som spridit sig i hela mig så nu har jag feber och är allmänt förkyld.. Men sånt går ju över på några dagar.. Braa!

Jag längtar till gymet!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar