tisdag 12 januari 2010

Auktionshallen i Järbo..

Kortveckakortveckakortvecka!!!!! Igår kom jag på att jag så gärna vill vara lite ledig, såå.. Nu har jag tagit ledigt både fredag och måndag.. Det gör att jag får en lååång helg och två kortveckor på raken.. Det gör mig riktigt lycklig! Såå, i helgen blir det till att snickra.. ser fram emot det.. :)

Igår efter jobbet åkte jag och mamma till Auktionshallen i Järbo.. Hennes idé, jag som handlade.. haha.. Bara en massa skräp egentligen.. Köpte en fin julstjärna och två gröna ljuslyktor på fot..

Efter det for vi till Maxi i Sandviken.. igen.. sist jag var där fick jag för mig att köpa nagellack, såna små flaskor.. Igår köpte jag fyra till och gjorde en fransk manikyr när jag kom hem..

Men ja, det är ju roligt det där.. pyssla med naglar.. Det är ju synd man har ett jobb och ett intresse där man inte kan ha långa naglar.. Vet ni hur ont det gör att köra marklyft med långa naglar, håller så hårt i stången så naglarna skär hål i handflatan.. oskönt..

På torsdag hade vi tid hos banken, vi ska byta.. Handelsbanken har lagt vårt bolån så dumt att vi blev trött.. Länsförsäkringar är kanon! Men, det blev inte på torsdag, Alec vart tvungen att jobba eftermiddag/natt då, så vi ska dit idag i stället..

Det som är tråkigt är ju att jag inte hann träna igår, och inte lär jag göra det idag heller.. skittrist!! Menmen, kan vara bra att vila också.. tråkigt, men bra..

Nej, nu är lunchen slut, dags att jobba..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar