måndag 25 januari 2010

En natt på sniskan..

Vaknade på helt fel sida i morse, faktiskt på tvärn.. Vet inte vad jag hållt på med inatt, helt stel i nacken och allmänt trött.. Drömmde en hel del knas i natt.. En dröm med en röd tråd eller nått.. Det händer ganska ofta det där.. Inatt hade jag väldigt bråttom, skulle till granliden och hämta en pizza, på väg dit upptäckte jag att jag var naken, väldigt jobbigt.. Kunde ju inte gå in där utan kläder.. hittade ett lakan på en torkställning vid ett hyreshus.. Sen hux flux så hade jag ätit den där pizzan och sen åkte jag och jobbade, fast på en annan firma än där jag arbetar..

Ja, det är ju inte konstigt att man vaknar och är trött,. jag blir ju trött av att bara tänka på vad jag drömmer om, måste vara skadad... Sånt här ska man väl egentligen inte berätta om.. haha..

Ett tag var det värre, då drömde jag om bajs.. Vart jag än kom så var det någon som hade bajsat där.. eller kissat, fruktansvärt äckligt! Det berodde nog på att jag arbetade som underksöterska då..

Jamen, nu har jag fått hjärnan tillbaka och sitter klarvaken på arbetet..

Har kört ihop sig lite idag, sotarn kommer och ska sota och godkänna vår fina installation av pannan.. Han kommer halv ett så jag måste åka hem då..

Efter jobbet ska jag upp på stan och leta på en fotoautomat, ta en bild och springa iväg och fixa gymkort på ETC.. Därefter blir det träning, förhoppningsvis på ETC, vet inte hur snabbt de ordar korten..

Efter det tänkte jag åka till Jäderfors en sväng.. Kolla om farmor och farfar är hemma.. (runt 6-7 tiden, är ni hemma då? )

Jo men, det är min dag det.. Bra start på veckan, måndag.. tjo..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar