fredag 15 januari 2010

Längdskidåkning?

Jag är ledig idag! Det är helt underbart skönt! Dock kändes det inte som en ledig dag då Alec väckte mig 06.15 i morse, han behövde skjuts från Hofors, firmabilen skulle på service, så det var bara att kliva upp.. Var hemma igen kvart över sju. Satt på kaffe, pluggade i mobila bredbandet och sen dess har jag legat i sängen.. Jag brukar aldrig lägga mig igen efter att jag klivit upp, men idag har jag förtjänat det tycker jag.. :)

Två grejer står på schemat för dagen, det ena är att jag ska åka och köpa spackel, sen skruva ihop alla stolpar.. Tyvärr är det ju några brädor som slagit sig, ska kolla på dem och se om jag kanske måste köpa nya.. Men de flesta har klarat sig iallafall...

Den andra grejen att göra idag är att träna bänkpress med pappa när han kommer hem i kväll... Har längtat efter det passet.. :)

Funderar även på om jag ska våga mig ut i skidspåret, det var många år sen jag slutade att åka skidor.. Kommer att ha väldigt ont dagen efter.. Vi får se hur det blir..

Nu är det dags att kliva upp och sätta fart..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar