lördag 2 januari 2010

Så roligt!

Började dagen på ett lite annorlunda vis, jag åt gröt, jag har nu övergett mina hårdbrödmackor med smör.. Nu blir det havregrynsgröt med linfrön och grejer, jag ska stå ut så länge jag kan, Det brukar fungera ett tag men sen sväller gröten i truten på mig och jag får bara i mig några skedar...

Hur som, jag behövde energi, det blev en lunchträning för min del, det är ju också lite udda, jag är en kvällstränare i vanliga fall, men nu fick det bli så.. Skönt att ha det avklarat för dagen..

Träningen idag gick Kanon! Körde bröst, axlar och triceps.. Jag var stark, jag är hel och det var helt enkelt kanon! Inga känningar i armen alls. Jag är lycklig över det! Skadefri igen! Fantastiskt!

Idag känner jag att jag måste göra klar väggen vid Tjabo, jag fastnade på mållinjen, bara hörnet kvar ju...

Snön är skottad, vart lite trött när jag tittade ut i morse, jag som var så duktig och skottade undan igår kväll.. Det såg man inte idag, det såg inte ut som någon hade skottat på hela vintern.. Hade lyckats dimpa ner några decimeter till i natt.. Fint.. Men nu har våran fantastiska granne varit över med traktorn och tagit bort våran snö! Tacktack! :)

Nej men, sätta lite fart nu då..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar