måndag 11 januari 2010

Hela helgen har passerat..

... Och inte har jag fått så mycket gjort..

Har då påbörjat snickrandet av trappräcket, städat, tvättat och donat hemma..

Två vilodagar har det blivit. både fredag och lördag, har inte varit helt pigg.. Men igår körde vi ett pass igen, jag och pappa.. Bänkpress givetvis.. Kändes riktigt bra.. Har inte kunnat tränat på med bänken sen SM pga den där inflammationen.. Men nu känns det bättre så det är bara att köra på..

Var och storhandlade mat igår, galet tråkigt! Sätta sig i bilen och åka in till Sandviken för att handla mat.. Handlar oftast nere på Konsum på byn, men nu verkade det vettigare att göra ett besök på MAXI.. Dryga 800:-.. Det är inte billigt att vara hungrig.. haha.. Men, nu är frysen full och det gör mig till en lite lyckligare människa.. Tänk vad ledsen man kan bli då man öppnar kylen eller frysen och det ekar.. hemska tanke..

Det är ju inte långt kvar till Serietävling nr 1.. Hoppas hinna förbereda mig inför den.. Lära mig att sluta halka runt med fötterna vore ju bra.. Dommarna gillar ju inte det.. ;)

Men som sagt, det är bara att köra på och nöta ihjäl de där 120-124 kilona..

Jo men, arbeta på en halvtimme till då, sen äre lunch.. fantastiskt!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar