söndag 17 januari 2010

Vilken härlig söndag!

Det är söndag och mitt humör har varit på topp hela dagen! Beror nog helt och hållet på att jag inte ska jobba i morgon, har ju tagit ledigt..

Idag har det inte hänt så mycket, råkade sova bort halva dagen... vaknade vid elva, så trist, men välbehövligt! :)

Har skruvat med trappan, har fått ihop alla fem stolparna, borrat hål i två av dem och har nu börjat slipa.. Hade en enorm tur att pappa har en bandslipmaskin, den skulle jag inte vilja vara utan nu.. Träet har ju slagit sig, så nu lär jag slipa alla brädor plana.. det kommer att ta tid, men utan bandslipen hade det tagit en evighet..

Maten i ungen, det blir kotletter och klyftpotatis idag.. Ska plocka ut den om tjugo minuter.. Senare blir det gymet.. Har som inte hunnit tränat än.. Skulle ha dragit bänktröjan på pappa idag med men han har legat under Corvetten i två dygn snart så har var lite mör.. Var ner och hjälpte honom lite på eftermiddagen..

Har som ingen träningslust alls just nu, bänkpressen är lika rolig som alltid.. men det andra.. Dags att byta gym helt enkelt.. Eller bara köra fler pass på ETC.. Oväxling förnöjer.. Det är ett bra sätt att få motivationen tillbaka.. Brukar räcka med att träna någon annanstans i ett par månader.. Får fixa det där på tisdag..

Nej men, nu ska jag bosätta mig i köket en stund..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar