lördag 30 januari 2010

påkörd oh utskällld..

Helgen började allt annat är bra, blev påkörd på väg hem från jobbet.. Det är bara att boka tid i tvätthallen och se om det blev nå.. skittrist.. Sånt som händer, tur att gubben som körde in i mig var trevlig iallafall.. haha..

Idag då.. Pappa kom och hjälpte Alec med väggen i källaren, under tiden åkte jag till bolaget.. Jag tycker faktiskt lite synd om tjejerna som arbetar på systemet i Hofors, fyfan vilka kunder! När jag kom in var det väl en sisådär 12 st före mig i kön.. alltså tolv nummer före mitt.. hua! När det väl var min tur så tyckte en gubbe att jag gick före.. Han var väl helt enkelt inte nykter, för när det väl blev hans utr blev han nekad att handla.. En annan gubbe i kassan bredvid skrek åt mig att flytta på mig.. Sanslöst.. Jaa, det är ju tur man inte är där så ofta... haha..

Nu då, håller på att städa, eller, jag har städat lite, men nu tänkte jag ge mig och åka iväg och träna ett pass istället. Ska dock vänta till Alec kommer hem så jag kan ta hans bil..

Idag är det Serietävling nr 1 i Sandviken.. Jag tänkte ju vara med, men har ingen licens.. Håller på att ordna det där med det tar lite tid.. bara att ladda om till Serie 2 i april/maj..

Äta-träna-städa-dona....

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar