tisdag 5 januari 2010

Marklyft!

Det blev ett redigt marklyftspass igår.. Var lite osugen på att träna, och min tanke då blir att åka ner till gymet och köra slut på mig själv så fort och effektivt det bara går, så blir klar fort.. Såå.. Marklyft! Den bästa övningen för att blir totalt tvärslut fort..

Kan säga som så att 30 minuter marklyft, det känns ordentligt dagen efter! Jag vet, för nu är det dagen efter, och det känns..

Har blivit duktig på att skriva träningsdagbok igen.. De första fyra åren jag tränade skrev jag varje dag.. Sen kom en svacka och efter det har jag inte skrivit en rad.. Men nu så.. Nu känns det som att jag är igång igen.. Har skrivit varje pass sen SM.. Kruxet är att jag alltid glömmer att ta med papper och penna till gymet, så alla anteckningen skrivs på mobilen först.. Men det funkar ju det med..

Kort dag idag, slutar jobbet klockan två.. Funderar på att dra till Valbo en sväng.. Mediamarkt och köpa en locktång till håret... Köpte en till lillasyster i julklapp och den verkar bra.. Såå, jag vill också ha! :)

Nu ska jag gå och hoppa i sängen så Alex vaknar... muahhaa..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar