måndag 4 januari 2010

Jag mår så bra!

Så var man tillbaka vid skrivbordet.. Igår gjorde jag en upptäckt som gjorde mig mycket glad, och det är att vi faktiskt är lediga på onsdag, jag hade ingen aning.. Så fantastiskt!

Fick en riktigt jobbig bok av mamma i julklapp.. "Lyckligare" av Tal Ben Shahar. "Det började som en föreläsning för en handfull studenter och utvecklades till den mest populära kursen på Harvard och därefter till ett globalt fenomen."

Det är en djup bok som verkligen får mig att fundera.. Lägger ifrån mig boken stup i kvarten för att bara fundera.. många djupa tankar blir det.. Jag har inte läst ut den än, men när jag gör det kommer jag helt säkert att läsa den igen.. Det är en väldigt bra bok.. Den ska speciellt läsas av personer som hamnat i ett ekorrhjul.. Som kanske har funderat på att det är dags för en förändring.. Ni som sitter i ekorrhjulet: LÄS BOKEN! - Mycket bra..

Jag kunde inte träna igår.. Mina axlar är kaputt.. Har aldrig tidigare lyckats få sådan träningsvärk i axlarna som jag får nu.. Jag har börjat träna axlar på ett nytt sätt, mycket axlar blir det..

Idag blir det förhoppningsvis träning på ett annat gym, med sällskap.. Vore oerhört trevligt.. Rygg idag.. Ben i morgon.. tokvila på onsdag.. :)

 Nej, ska arbeta..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar