fredag 22 januari 2010

Fredag!!!

Äntligen! hmm, känns som att det är så jag säger varje fredag, äntligen.. Men så är det ju så skönt med helg också..

Jag har inte tränat mycket denna vecka, vart ju sjuk här om dagen, så gick det tillbaka, men har inte vågat, vill inte att det ska bryta ut någon sabla förkylning nu.. Jag har inte tid!

Får se om jag vilar även idag, troligtvis inte.. Helt klart är iallafall att jag ska ligga på golvet i vardagsrummet ikväll och stretcha, är riktigt stel, ska bänka i morgon, går betydligt bättre om jag kan brygga upp.. Såklart!

Snart hemgång, först måste jag till Coop och handla lite.. Kylen är tom.. Tacos ikväll.. :)

Jo men..

Bloggen har nytt utseende som ni ser.. Har sett lika ut sen 2006, dags att ändra lite tyckte jag.. Så skulle jag bara göra lite småändringar men lyckades sabba allt.. Såå, nu vart det som det vart.. eeehee.. Men blommor är ju fint.. :)

Nej, jag har inte tid, måste jobba..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar