söndag 3 januari 2010

Före och efterbilder..

Jag blev klar med väggen igår, äntligen! Fick låna en sticksåg.. Kan ju säga som så att det är betydligt enklare att lägga golv på golvet än att försöka lägga golv på väggen.. det är mera klurigt.. Förstår inte hur pappa kunde komma på den sjuka iden att lägga golv både i taket och på väggarna i garaget... för inte var det roligt inte..

Ser ni väggen? Så såg det ut när vi flyttade in, röda väggar och en orange bård längst upp mot väggen.. Lite kräkvarning på det...

Sen tapetserade jag om i det rummet, för ett år sen.. Men jag skulle inte ha tapet bakom Tjabos bur, det fungerar helt enkelt inte.. Så jag lät det se ut så här.. Men, så har det alltså sett ut i ett år nu, ovackert..

Nu äntligen har jag gjort klart..(Inte helt, ska dit en list längst upp, det blev inte helt jämnt.. ). Så, nu ser det ut såhär.. Ett golv som jag inte skulle vilja ha som golv, inte så snyggt.. Men passar perfekt där.. Nu kan kråkan lorta ner bäst han vill..

Ja ni ser ju hur skräpigt det är.. Jag städade där sent i går kväll, men sen fick Tjabo en skål popcorn.. Mjaa...

Träna idag? Jag vet inte det jag, jag har sån träningsvärk att det gjorde ont att vända mig i sängen i morse.. obra.. vi får se.. ;)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar