söndag 31 januari 2010

Knutar och stelhet..

Som vanligt har jag sovit bort en stor del av dagen, vaknade vid elvatiden.. Jag gillar det inte, men samtidigt känns det nödvändigt.. Hela veckan har jag varit trött, så det blir till att sova ikapp när det blir helg..

Har städat här hemma, så när jag gick en runda med dammsugaren fick jag galet ont i skinkan, den vänstra.. Fruktansvärt ont! Slängde mig ner på golvet och där har jag legat nu ett bra tag, har faktiskt lärt mig hur jag ska göra för att själv massera ut knutar och skit i ryggen.. Och det fungerade lika bra på skinkorna.. En knut tar man ju bort genom tryck.. Så jag använder kroppstyngden.. Det fungerar..

Nu ska jag ta mig en dusch och senare åkte jag ner till garaget för att träna.. Bänkpress idag, både jag och pappa ska köra så det lär ta ett tag..

Efter det ska jag försöka på en tid i tvätthallen på OK, kolla hur det blev med bilen efter krocken i fredags.. Håller verkligen tummarna för att det inte blev mer än det jag såg på plats, nummerplåtshållaren vart det bara sopor av..

Nej, sätta fart nu..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar