onsdag 20 januari 2010

Grått grått grått..

Vilket peppande väder vi har..

Inte många timmar kvar tills det är dags att släcka ner och gå hem..

Det blev bänkträning igår. Känns som att jag står stilla nu, det händer inte mycket, men vad ska man kunna förvänta sig efter flera veckors uppehåll och en skada? Jag är väldigt nöjd över att jag inte tappat någonting.. Armen känns inte alls längre, jag är fortfarande försiktig och tar det lugnt.. Inga täta bänkpass och några bröstövningar har jag slutat med.. Tillfälligt.. :).. Känns bra att kunna upptäcka en skada, veta vad det är som är fel och varför och sen lyckas få den att läka.. Det är som en seger i sig.. Sen kan man ju bara hoppas att det var rätt och att den inte kommer tillbaka..

Vilodag idag, igen.. Jag behöver det känner jag.. Bara ta det lugnt efter jobbet, laga mat och nöta sofftyg..

I morgon är det full fart igen, hoppas på att Marina vill köra marklyft då.. Andra gången för min del denna vecka.. :)

Nej men, nu vart min lunch slut, jobba på nu i tre timmar till..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar