söndag 31 januari 2010

Bänkpress!!!

Denna vecka har varit en riktig skruttvecka!!

Först klagomålet från grannen, en massa uteblivna träningspass på grund av diverse allt, sen krock med bilen, veden börjar ta slut och det var inte det enklaste att få tag på mera. Sen har skinkan strejat hela dagen.. Kanske låter fånigt, men det gör förjävligt ont, fick det att lossna en stund, men så kom det tillbaka illa kvickt..

Nu på kvällen har jag varit nere i garaget och tränat med pappa. Bänkpressträning så klart.. Det gick riktigt bra idag! Så skönt! Allt strunt som hänt i veckan känns lite mera menlöst nu.. Ett bra träningspass kompenserar upp det mesta!

Alec har byggt en vägg i källaren i helgen.. Så nu är pannrummet klart och jag ska ringa sotaren i morgon, vi måste in med lite papper och grejer för att installationen ska vara helt godkänd.. Det är en bygganmälan som ska in, den har jag så klart missat..

Fick tag på en vedsäljare idag. Lennart i Backberg.. Han hade ved han, helt perfekt! Åker dit med släpvagnen i morgon och fyller den till max.

Läste av elmätaren idag, vi har gjort av med väldigt lite el denna månad, det känns bra! Beror ju på att vi inte har någon uppvärmningskostnad där..

Nu gör det så ont i min skinka att jag svettas, måste försöka fixa det där innan jag kan gå och lägga mig. Stretcha igen.. 

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar