måndag 18 januari 2010

Snoken är full i damm..

Jag är dammig precis överallt nu! Slipdamm, mums, kommer att smaka trä ur munnen länge.. fint..

Fick en bra anledning till att ta en paus iallafall,, Cattis och Malte kom förbi och hälsade på.. :)

Fick en låsning i ryggen igår som gjorde galet ont, låg på rygg på golvet och bara stånkade, sen knölade jag mig ut i bilen och for ner till gymet, ett ryggpass är väl kanske det enda som hjälper om man har riktigt ont tänkte jag.. Började köra latsdrag men det gick inte.. Började värma upp med marklyft i stället, strech mellan varje set.. Sen sprakade det till som tusan och min rygg var bra igen.. Fantastiskt.. Så¨, det blev ett riktigt bra marklyftspass igår..

Har inte riktigt bestämt mig om jag ska träna eller vila idag.. Vi får se helt enkelt.. Blir det tränings så är det knäböjsdag..

Ska snart gå ner och fortsätta mitt slipande..

På tal om ingenting..

Kermit

Skurt..

Två grodor.. När jag var liten hade jag aldrig sett mupparna, däremot älskade jag skurt.. Men, i min värld hette han inte skurt utan Grodan Sörvik. Kermit-Skurt= Sörvik.. Det finns inget som helst logiskt i detta.. Men i min värld kommer han alltid att heta Grodan Sörvik.

Nu, åter till slipdammet..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar