söndag 10 januari 2010

XL - bygg i Sandviken

Oj, här har det vist varit tyst hela helgen.. I fredags när jag kom hem från jobbet kände jag mig inte pigg alls, låg i soffan hela eftermiddagen och kvällen..

Igår sov jag fram till halv elva på förmiddagen.. Sen åkte jag och mamma in till Sandviken. Hon behövde kläder och jag virke.. Åkte in till XL-bygg, snacka om service.. Vilken personal! Åkte därifrån med 25 st enmetersbrädor, 22x120, hyvlade på ena sidan.. Det är alltså material till trappräcket..

Förutom det hände inte så mycket igår, skruvade ihop en halv stolpe.. Kollade på film och hade en allmänt slapp dag.. Känns som en förkylning är på väg att bryta ut igen.. 

Idag då.. Söndag och jag ska städa... Städa, tvätta, laga mat och träna.. Så ser väl de flesta söndagar ut för min del.. 

Jo men, söndagen är igång.. 

Återkommer..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar