torsdag 14 januari 2010

Snart..

Nu är det inte långt kvar till helg, underbart skönt! 50 minuter bara..

Ska svänga förbi min favoritbygghandel på hemvägen och köpa spackel.. I helgen ska det skruvas, borras och spacklas.. Tänkte försöka få trappräcksstolparna klara för målning.. iallafall några av dem.. :) Känns som att det här "bygget" kommer att bli roligt. Något nytt som jag aldrig gjort förr och som kommer att göra stor skillad för utseendet i huset.. Trappan är ju så central..

Jaja, träningsvärk idag efter passet med Marina igår.. Så skönt att komma iväg till ett annat gym och träna lite då och då.. Nya människor och nya övningar är aldrig fel.. Idag är det knäböj som står på schemat.. Jag tror faktiskt att hela passet kommer att bestå av knäböj och inget annat, känns så.. Ännu en sån dag då jag vill köra slut på mig själv så fort som möjligt, skulle helst bara vilja ligga hemma i soffan och jäsa..

Nej, ett sista ryck nu..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar