söndag 31 augusti 2008

Äppelmos

Idag har det varit en bra dag.. har tyvärr inte hunnit allt jag ville hinna med, men det jag gjort har varit skoj..

På förmiddagen for jag ner till mor och far.. Mamma ville att jag skulle följa med henne och leta present till Cattis som fyller 25 nu på torsdag.. Såå, jag och mamma sprang runt på stan i Sandviken i några timmar.. trevligt..

Sen hem, åt mat, pluggade matte och senare ringde pappa.. "Skaru ha äppelmos får du komma ner och hjälpa till" haha.. Ja, så ner och plockade äpplen, delade dem, kokade dem, mosade dem.. å nu har jag frysen full med mos.. och jag som inte ens vet om jag tycker om det eller inte.. förhoppningsvis gör jag det.. :)

Åter hem.. pluggade.. Nu är jag trött..

Känns som att jag har missat nått...

Just, bilderna.. kommer snart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar