torsdag 14 augusti 2008

Sopbil..

Det är mycket att tänka på vid husköp har jag märkt.. det är inte bara olika abonnemang som ska flyttas och ändras, det är flera nya som ska till också.. Som sophämtning till exempel.. Jag har aldrig behövt bry mig om det.. men nu blir jag... Sitter nu och läser vad det är som gäller, vilka taxor det är och vad man har att välja på.. det är då inte gratis iallafall, så långt har jag läst. :)

Det har varit full fart hela dagen idag.. jobb på förmiddagen, efter det for jag till IKEA och inhandlade en massa nödvändigheter.. Sen var det bara att bege sig hemåt och fortsätta med allt..

Idag har jag och Alec varit tillsammans i två år.. Det firas inte på nå sett alls.. jag var borta hela förmiddagen, och innan jag hann hem hade han åkt till jobbet.. men han bör väl komma hem snart.. hoppas  jag..

Inte blev det någon träning idag heller, det har helt enkelt inte funnits utrymme för det.. dagarna borde vara längre.. hinner ju inte ens med hälften av vad man skulle vilja..

Nej, nu har jag suttit nog länge, säkert 20 minuter, så nu är det dags att fortsätta.. hyllorna kommer på plats i mitt kontor nu.. skönt! Så kanske jag kan få ordning där inne i morgon.. inte långt kvar till skolstart nu!! :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar