torsdag 28 augusti 2008

Täcka upp..

Hosthost och snörvel.. Så låter jag, hela tiden.. trist.. men det funkar så länge jag kan sitta och plugga.. Idag  kan jag inte det.. Måste till jobbet en stund på eftermiddagen och täcka upp för min arbetskamrat då han ska till tandläkaren.. mm.. men det ska väl gå..

Förutom det så blir det bara studier idag, som igår.. roligt !:)

mjaa..

Vi har nu haft tillgång till huset i snart en månad, bott här i tre veckor och vi har fortfarande problem med duschen.. inte bra.. den där gummifärgen vägrar torka.. får vänta några dagar till och sen ger jag upp.. då får vi komma på en annan lösning.. börjar bli lite drygt att åka hem till mamma och pappa och duscha där.. jaja..

Nej, nu ska jag plugga en stund..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar