söndag 24 augusti 2008

Härliga söndag...

Faktiskt, söndagar är ganska bra ändå.. Då har man ju gjort allt man skulle ha hunnit med under veckan och har en hel dag åt att bara göra saker som man har lust med.. iallafall jag, iallafall idag.. Fast, jag hade inte hunnit tvätta under gårdagen, så det har jag roat mig med idag... å smort in golvet i badrum och hall med polisch (?), polerat golv alltså.. väntar på att det ska torka nu... bra blir det.. :)

Alec mormor och morfar har varit här på eftermiddagen också, trevligt, har bara träffat dem en gång tidigare, galet egentligen, de bor ju samma by...

I går kväll somnade jag med en bra känsla i kroppen, känslan av att kroppen är trött efter att ha tränat.. I morse vaknade jag med en obra känsla, tokont i halsen.. VF*N Igen! Ska det aldrig ta slut? Skapligt trött på att vara sjuk nu vill jag lova, såååå trött på det.. grrr!

Som tur är så gör det inte så mycket just nu, för jag kan ju ändå hänga med i skolan, hur sjuk jag än är så kan jag vara med på föreläsningarna, perfekt! Blir nog däremot lite svårare att jobba i morgon, får la ta det på tisdag istället.. mm..

Tomtugg och blahablaha..

Nu ska jag plugga en stund..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar