onsdag 27 augusti 2008

gnäll..

Läste igenom de senaste dagarnas inlägg, jäkla gnäll från min sida.. låter som att allt är skit och bara skit.. Men så är det inte, skolan har börjat! :)

Idag är jag uppe i tid för en gångs skull, ställde klockan, ska köra bilen till Hofors, kan komma att bli en dyr dag detta, varkar som att en bromsskiva fram är slut, å den får jag ju inte byta själv, näääähäädå, nej för då gäller inte garantin.. Känns lite fånligt att lämna in bilen för minsta lilla, har till och med kört med ett trasigt lyse nu i flera veckor, för det fixar de ju på servicen.. mjaa.. jaja..

Sen då, snälla mamma kommer upp och hämtar mig så jag får ta hennes bil hem, kanon! Hinner plugga några timmar innan bilen ska hämtas igen.. och är jag pigg därefter bär det iväg mot IKEA för att inhandla en del saker till huset.. bord till symaskin, tyg till gardiner, grejer till garderoben osv..

Nej men, nu lär jag sätta fart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar