fredag 22 augusti 2008

fredag!

Det känns fantastiskt skönt!

Inga direkta planer för helgen förutom att träna med klubben i Borlänge på lördag..

Så ska jag se till att allt funkar ordentligt med alla program och föreläsningar så det slipper krångla för mig vid skolstart på måndag..

Igår funderade jag på vad jag ska göra efter nyår, eller, efter vecka tre, då jag är klar med mina kurser.. Finns några kurser till som jag vill läsa, men sen vill jag ju jobba också.. kanske får jobba och ta en kurs i taget under tiden, om jag nu får något jobb som ritare.. får la se..

Kurserna jag läser nu är ju:

  • CAD-3D
  • Bygg-CAD
  • Underhållsteknik
  • Matematik C

Kurserna jag vill läsa efter dessa är:

  • CAD 3D  - Fortsättningskurs
  • Engelska
  • Matematik D

Samtidigt så är jag sugen på att läsa ett program i Bollnäs, CAD-tekniker..

Jösses, när man väl kommit in i högskoleträsket är det svårt att sluta.. finns så stort utbud på kurser, roliga, intressanta och bra-att-ha kurser..

hmm..

Nu är det snart dags att åka till jobbet, sista dagen denna vecka och sista dagen av "sommarlovet"

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar