torsdag 21 augusti 2008

hmm..

Jag sökte ju en del jobb här om dagen, flera företag har nu hört av sig och vill att jag ska komma på intervju.. men jag har ångrat mig.. bra Lisa..

All energi åt studierna och extrajobbet jag har nu.. Framåt nyår ska jag jaga rätt på ett jobb som har med mina studier att göra.. alltså ett jobb inom CAD- ritning/konstruktion.. Det är ju det jag vill göra och vad spelar det egentligen för roll vad jag gör fram till dess att jag är klar med skolan?..

Nyss hemkommen från jobbet.. Nu skulle jag behöva laga mat.. och sen skulle jag behöva plugga, och sen skulle jag behöva träna.. hmm.. ingenting känns speciellt lockande just nu, jag är trött.. vore skönt att ta en tupplur.. Men har inte tid..

Ska la gå å göra en lasange, plugga lite, det är ju galet roligt.. och sen blir det träning ikväll.. ett lätt pass för att komma igång efter denna evighetslånga vila.. jaa.. så fåre bli..

Snart är det helg! Fantastiskt!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar