torsdag 14 augusti 2008

Trevlig dag..

Började som sagt med jobb.. händer lite saker på Dahl nu.. vet inte riktigt hur det ska bli med allt.. den som lever får se.. ;)

Sen for jag hem och fortsatte med att försöka skapa lite ordning här hemma.. det går få frammåt iallafall.. känns bra..

sen fick jag besök av mormor och morfar igen, de hade inte riktigt fått koll på hur man gör med datorn. Hoppas det går bättre nu.. :)

Sen kom farmor och farfar förbi och fick se vår nya bostad för första gången i verkligheten, de har ju så klart följt allt via bloggen - Varje dag.. Det tycker jag är roligt.. :) Tack så mycket för allt! 

Just ja, bror min var förbi med gummifärg också, perfekt! Så nu är första strykningen klar och jag väntar på att det ska torka, stryker igen i morgon..

Har fått lite påpekningar om att jag ofta skriver om kaffedrickande här, och det stämmer ju bra, för de gånger jag bloggar så väntar jag på kaffebryggaren eller så dricker jag kaffe.. För det är ju som då som jag har tid att blogga, i kaffepauserna.. :)

Nej, nu är det dags för sängen, dagen i morgon har precis samma schema som dagen idag, förutom en sak, om jag får lite tid över ska jag ner på gymmet, jag vill verkligen träna, frågan är bara om jag får tid till det.. hoppashoppas..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar