lördag 16 augusti 2008

Magsjuk?

Så fånigt.. Jag brukar klara mig från magsjuka, men denna gången räckte det med att höra att många andra har fått den, ja, så åkte jag dit jag med.. typiskt!

Två gånger har jag varit upp inatt.. den andra gången gick jag inte och la mig igen.. Ja, så nu sitter jag här... Planerna för dagen blir då helt ändrade iallafall..

Först var det ju träning i Borlänge, men det blev inte av då Coach blitt sjuk.. Sen skulle vi till Valbo och köpa vitvaror.. Ja, det kan ju jag glömma idag iallafall..

Får väl roa mig med att ligga ner, ta det lugnt, småpyssla lite med smågrejer..

Tvätta ska jag göra idag å.. Första gången i huset.. mycket plats att hänga kläder på iallafall.. skönt det.. så slipper torkställningarna vara ivägen hela tiden..

Tomtugg då..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar