lördag 30 augusti 2008

När lär jag mig?

Under kvällen har jag suttit vid mitt sybord, Berninan och jag har sytt gardiner till 5 och ett halvt rum... När jag stog i rummet mellan hus och garage hoppade en strålkastare igång på altanen.. ???.. Varför då? Stod där och funderade länge, knäppte på en massa knappar, alla lysknappar jag hittade.. men ljuset från strålkastaren fortsatte sitt bländade rakt ut i skogen.. hmm.. gick runt och tittade och såg att det ju satt en rörelsesensor där.. Aha! så kom nästa fundering.. varför då? varför hoppade den igång? mjaa.. inga vidare spekulationer där, då ligger jag sämnlös inatt.. :)

Dagen idag då.. Ja, nu är jag FRISK!.. tyyyp.. så pass att jag har varit och köpt tyg till gardiner iallafall.. frisk nog att göra iordning i garderoben.. ska nog lägga ut lite bilder på det sen så får ni se hur mycket ordning jag har nu.. haha.. (Mamma, titta då! tittatitta!)

Det har hur som helst varit full rulle idag, med småpyssel i huset..

Näe.. lite WordBattle nu kanske, sen sängen..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar