måndag 18 augusti 2008

Nytt jobb?

Många tankar som snurrar i mitt huvud nu..

Igår kväll skrev jag mitt schema för kommande termin, Någonting att gå efter för att hinna göra allt som ska göras.. Måste sätta upp en tid för alla ämnen, vilka dagar och tider jag ska läsa vilket ämne och när jag ska jobba och träna..

När schemat var färdigskrivet såg det väldigt fullt ut.. det är fullplanerat från 7-18 de flesta dagar, även helgerna blev fullbokade.. känns ju lite instängt.. inget utrymme för andra saker än just det som står på schemat.. trist.. menmen, det kanske bara är fram till vecka 3..

Har suttit och tittat efter nytt jobb, tänkte det kan vara roligt att göra något annat ett tag. Arbetet jag har nu blev inte alls vad det skulle bli. Det chefen lovade mig har som bara runnit ut i sanden och det händer ingenting.. kanske det blir bättre.. kanske inte..

Har skickat iväg några ansökningar, får se om jag får nå svar.. lite spännande är det..

Nu ska jag äta lite frukost och sen är det dags att åka till jobbet.. förhoppningsvis blir det en kort dag..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar