söndag 24 augusti 2008

När jag är ensam hemma....

Alec och min bror har varit och fiskat hela kvällen.. Själv sitter jag hemma med sockerrus, köpte en påse godis på väg hem från träningen, den har jag smällt i mig själv, min energi är på topp.. jajemen..

Ja, så, nu när jag är hemma själv får jag ju göra som jag vill, haha.. Ja så jag målade på väggen..

Tänkte först göra såna potatistryck, men jag var så dålig på att skära en fin blomma, så jag målade för hand i stället.. :)

Jag målade på två andra stället också.. och det stället där jag började måla vart inte så bra, såg jag när jag var klar.. Så, nu håller jag på att göra en miljard blommor för att täcka över det med.. å sen får jag klura ut något bra sätt att fixa det så det blir fint.. :)

Det är ju tur att det är i mitt kontor jag kladdar, här är det ju bara jag som sitter och bara jag som behöver se.. haha..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar