fredag 22 augusti 2008

Underbart!

Så var jag hemma från gymet.. Fantastiskt vad skönt det är att svettas..

Passet började dock obra.. Stereon fungerade inte.. Så, Teknisk som man är (haha) så var det bara att börja greja med den, kan ju inte träna utan musik..

Första setet gick bra, andra setet gick sönder, inte jag, men latsmaskin.. magasinet rasade och fastnade lite huller om buller, stången lyckades jag undvika att slå i huvudet..

In i förrådet, hämta en hammare och slå magasinet på plats igen, sen var det bara att fortsätta.. Kan ju säga att det var svårt att köra lätt efter detta, var som ganska förbannad.. ogillar när saker och ting ska krångla när jag ska träna.. då blir jag less..

Jao, blev ett pass av varierande karaktär. Först latsdrag, vanliga framför och sen bakvända lats.

Sen körde jag lite marklyft.. och avslutade passet med lite bicepsövningar..

Kommer väl att få träningsvärk av det lilla jag körde idag, var ju ändå första passet på fyra veckor..

På måndag rullar åter igen träningsprogrammet som det ska. Om allt går som det ska det vill säga..

Blabla..

Nu mat, sen åter till studierna..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar