torsdag 28 augusti 2008

Jätteroligt!

Facebook, hur kan jag ha missat det? Det som är så fantastiskt roligt är ju att jag redan pratat med gamla klasskompisar som jag inte sett röken av sen i gymnasiet, då jag stötte på dem i matsalen ibland.. Personer jag letat på nätet efter som jag inte hittat.. En av dem har pyst till Polen för att läsa till tandläkare.. jätteskojigt ju! :)

Eftermiddagen och halva kvällen har jag ägnat mig åt studierna,  har gått väldigt bra och jag har nog blivit klar med ungefär en tredjedel av en kurs som jag håller på att läsa, eller, kurser börjar på måndag.. Men jag kunde inte sluta när jag väl börjat rita, är ju så roligt!

Nu är det sängdags och tidningsläsande som gäller, har fått låna en hel bunt trädgårdstidningar av mamma, inspiration så det sjunger om det.. Vår trädgård är helt tom, vi bor ju på en skogstomt och är helt utan rabatter, blommor, fruktträd osv.. finns massor att göra om man vill... det enda vi har nu är tall, gran, en, björk, lingon, blåbär och svamp,,, svampsvampsvamp.. massoor! Fick aldrig tag på RoundUp.. jakten fortsätter... ;)

Nu, godnatt..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar