tisdag 19 augusti 2008

Hotrod-olyckan..

Tänkte visa bilderna från olyckan i början av sommaren, den dagen jag minns med en klump i halsen. Jag är så glad över att allt gick bra och både Alec och hans kusin Patrik klarade sig utan bestående men..

Några dag innan olyckan..

24 maj.... Några minuter efter att ambulanserna åkt mot Gävle..

25 maj..

----

Vad ska man säga...

Denna dag var helt enkelt inte en bra dag..

Syster min konfirmerades denna dag, i grannbyn.. Och när hela släkten var på väg hem till mamma och pappa för att fika efter konfirmationen åkte de förbi platsen, såg Alec bil och visste inte vad som hänt. Jag hade inte kunnat ringa, hade fullt upp med att försöka köra min bil, i chocktillstånd in till akuten.. De visste inte ens vilka som var med i bilen när den kraschade.. Mamma mådde dåligt i flera veckor efter detta, och hon var ju inte ensam...

Om en vecka står en ny bil i garaget, synd att sommaren passerat. Men det är som det är.. Nästa bil är mer krocksäker än denna, var så säker!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar